+
Hoe lang duurt een traject bij Nodey?
De meeste software kunnen wij in zo'n 3 maanden tijd afronden. Kleinere plugins of automatisering kunnen ook in minder tijd worden afgerond.
+
Hoe veel werk neemt Nodey uit handen?
Het is in de eerste fase erg belangrijk om ook als opdrachtgever betrokken te zijn. Hierbij gaat het om het uitdenken van het probleem om de oplossing zo goed mogelijk te ontwikkelen. Zodra de shaping van het probleem klaar is, zal Nodey in de ontwikkelingsfase het meeste werk op zich nemen. Vervolgens is het bij het testen weer handig als iemand van het bedrijf mee kijkt. En uiteraard mag het hele team er bij zijn als de nieuwe software wordt gelanceerd!
+
Wanneer kan ik feedback geven?
Feedback proberen we zo vroeg mogelijk in het traject te verzamelen. Hoe verder de softwareontwikkeling al is gevorderd, hoe meer impact een revisie heeft op het behalen van de deadline. Voor het verzamelen van de feedback hanteert Nodey handige en efficiënte leidraden.
+
Wat als er na oplevering iets niet klopt?
Ondanks uitvoerig testen kan het altijd gebeuren dat er na oplevering iets niet 100% in orde is. Nodey blijft daarom in de eerste weken na de oplevering nauw betrokken bij het gebruik van de nieuwe software. Wanneer er iets nog niet klopt, springen wij in om het gelijk op te lossen. Zo zorgen we er samen voor dat de software zo snel mogelijk volledig werkt naar behoren.
+
Is Nodey ook beschikbaar voor later onderhoud?
Zolang een bedrijf groeit, groeien ook de behoeften van het bedrijf. Zo kan het uiteraard zijn dat je later alsnog een toevoeging of aanpassing aan de nieuwe software wilt hebben. Nodey ontwikkelt zijn software zó dat andere programmeurs er ook handig kunnen werken. Zo ben je na oplevering helemaal vrij om te kiezen door wie je toevoegingen wilt laten uitvoeren. Nodey blijft in ieder geval altijd beschikbaar voor al zijn klanten, omdat we waarde hechten aan een diepe klantrelatie.