Hoe het start
en hoe Nodey jou helpt


Wij zijn experts als het gaat om het bereiken van doelen




Ons uitgangspunt
Waar wij voor staan
Onze ervaring is dat veel bedrijven verdrinken in hoge maandelijkse kosten, voor allerlei software en programma's. Die software is handig, maar voldoet vaak niet volledig aan de behoeften van het bedrijf. 

Nodey zet die extra stap door software te ontwikkelen, volledig op basis van de behoeften van jouw bedrijf. Zo worden maandelijkse kosten gereduceerd én werkt de software volledig naar jouw behoeften. Zo kan jouw bedrijf weer volledig mee met de tijd en gaat het geld alleen uit naar de groei van het bedrijf.





Efficiëntie
Automatisering van bedrijfsprocessen
Voor veel bedrijven is een tweede probleem dat er veel repetitieve processen in de workflow zitten verweven. Denk aan het versturen van vaste (marketing)mails naar nieuwe klanten, of het verwerken van retouren van een webshop.

Onze ervaring is dat veel van dit soort processen geautomatiseerd kunnen worden. Zijn het digitale acties, of kan het gedigitaliseerd worden? Dan kunnen wij het automatiseren.





Wat zijn nu dan de stappen?
Kwaliteit, betrokkenheid en transparantie staan bij ons hoog in het vaandel. We geven je daarom graag een overzicht van hoe een traject bij ons verloopt.

  1. Kennismaking: een gratis kennismaking waarin we verkennen wat de wensen van jouw bedrijf zijn
  2. Brainstorm: we gaan op zoek naar de oplossing voor het probleem dat jouw bedrijf ervaart
  3. Ontwikkeling: Nodey ontwikkelt jouw software of automatisering en presenteert de voortgang geregeld
  4. Feedback: vroeg in het traject proberen we zo efficiënt mogelijk feedback te verzamelen 
  5. Testing: als de ontwikkeling is voltooid is het belangrijk om verschillende tests uit te voeren
  6. Oplevering: na uitvoerig testen zal de live-gang worden gevierd waarna jouw bedrijf het kan gebruiken


+
Hoe lang duurt een traject bij Nodey?
De meeste software kunnen wij in zo'n 3 maanden tijd afronden. Kleinere plugins of automatisering kunnen ook in minder tijd worden afgerond.
+
Hoe veel werk neemt Nodey uit handen?
Het is in de eerste fase erg belangrijk om ook als opdrachtgever betrokken te zijn. Hierbij gaat het om het uitdenken van het probleem om de oplossing zo goed mogelijk te ontwikkelen. Zodra de shaping van het probleem klaar is, zal Nodey in de ontwikkelingsfase het meeste werk op zich nemen. Vervolgens is het bij het testen weer handig als iemand van het bedrijf mee kijkt. En uiteraard mag het hele team er bij zijn als de nieuwe software wordt gelanceerd!
+
Wanneer kan ik feedback geven?
Feedback proberen we zo vroeg mogelijk in het traject te verzamelen. Hoe verder de softwareontwikkeling al is gevorderd, hoe meer impact een revisie heeft op het behalen van de deadline. Voor het verzamelen van de feedback hanteert Nodey handige en efficiënte leidraden.
+
Wat als er na oplevering iets niet klopt?
Ondanks uitvoerig testen kan het altijd gebeuren dat er na oplevering iets niet 100% in orde is. Nodey blijft daarom in de eerste weken na de oplevering nauw betrokken bij het gebruik van de nieuwe software. Wanneer er iets nog niet klopt, springen wij in om het gelijk op te lossen. Zo zorgen we er samen voor dat de software zo snel mogelijk volledig werkt naar behoren.
+
Is Nodey ook beschikbaar voor later onderhoud?
Zolang een bedrijf groeit, groeien ook de behoeften van het bedrijf. Zo kan het uiteraard zijn dat je later alsnog een toevoeging of aanpassing aan de nieuwe software wilt hebben. Nodey ontwikkelt zijn software zó dat andere programmeurs er ook handig kunnen werken. Zo ben je na oplevering helemaal vrij om te kiezen door wie je toevoegingen wilt laten uitvoeren. Nodey blijft in ieder geval altijd beschikbaar voor al zijn klanten, omdat we waarde hechten aan een diepe klantrelatie.




Zet de stap om jouw bedrijf 
te laten groeien

Plan direct een gratis consultatie in om de mogelijkheden te bespreken

Deze website maakt gebruik van Cookies
Meer informatie
Accepteren